Vráceni zboží přes Zásilkovnu

V případě reklamace či pochybení na naší straně je možnost využít vrácení zboží přes Zásilkovnu.

 

 

Jak na to?

1) Zkontaktujete nás (emailem / telefonicky) a my Vám zašleme na email štítek k vytištění.

2) Daný štítek (příklad na obrázku níže) vytisknete na libovolné tiskárně

 ra

   3) Štítek nalepíte na balík se zbožím a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny

   4) Tam jej předáte obsluze a to je vše

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné